واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پرواز قوی سپید انزلی به صدر لیگ یک

  • کد خبر: ۸۸۴۸۱
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
پرواز قوی سپید انزلی به صدر لیگ یک
ملوان از تساوی قشقایی و شهرداری همدان، بهترین استفاده را برد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال ملوان موفق شد با یک گل شهرداری آستارا را شکست دهد. هفته ششم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران دیروز با ۹‌دیدار پیگیری شد که در نخستین دیدار، رایکا‌بابل با یک‌گل، آرمان‌گهر را شکست داد. قشقایی شیراز در خانه برابر تیم رده‌دومی شهرداری همدان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا همدانی‌ها همچنان بدون‌شکست باقی بمانند.

ملوان بندر انزلی که به‌دلیل حضور هوادارانش در ورزشگاه، دیدارش با شهرداری آستارا با تأخیر برگزار شد، توانست شهرآورد شمال را با یک گل از حریف خود ببرد و صدرنشین لیگ‌یک شود. خیبر خرم‌آباد، این هفته نیز نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و در دقایق پایانی با به‌ثمر‌رساندن گل تساوی مقابل خوشه‌طلایی ساوه، به تساوی ۲‌بر‌۲ رسید. مس کرمان هم در‌حالی‌که تا لحظات پایانی برابر استقلال‌ملاثانی با یک گل عقب بود، به تساوی یک‌بر‌یک دست پیدا کرد.

مس شهر‌بابک در خانه با یک گل سایپا را شکست داد و به روند خوب خود ادامه داد. ویستاتوربین تهران در پرگل‌ترین بازی هفته برابر ماشین‌سازی قرار گرفت و با نتیجه ۴‌بر ۱ این تیم تبریزی را شکست داد. پارس جنوبی جم بالاخره به اولین پیروزی خود دست پیدا کرد و با یک گل شمس‌آذر قزوین را مغلوب کرد و استقلال خوزستان با نتیجه ۳‌بر ۰ برابر شاهین بوشهر ته‌جدولی به برتری رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->